Arnavutköy Belediyesi
  • 2022 YILI ASYAM MARKET GIDA VE TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI İŞİ

    17/11/2021

    GIDA VE TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

    ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ SOSYAL YARDIM İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ

    2022 YILI ASYAM MARKET GIDA VE TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

    İhale Kayıt Numarası : 2021/645885
    1-İdarenin
    a) Adresi : Taşoluk Mah. Kazım Karabekir Cad. No:88 ARNAVUTKÖY/İSTANBUL
    b) Telefon ve faks numarası : 4444597 - 2126851143
    c) Elektronik Posta Adresi : sosyalyardim@arnavutkoy.bel.tr
    ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


    2-İhale konusu malın

    a) Niteliği, türü ve miktarı :

    67 Kalem Gıda ve Temizlik Ürünü alımı kapsamında: 142.000 Paket/Kilo Kuru Gıda, 663.500 Paket/Kilo Muhtelif Gıda Malzemesi, 175.900 Paket/Kilo Temizlik Malzemesi satınalınacaktır.
    Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

    b) Teslim yeri : Arnavutköy Belediyesi ASYAM MARKET Deposuna teslim edilecektir. Mehmet Akif Ersoy Mahallesi, Atatürk Caddesi, No:79 Arnavutköy Belediyesi Sosyal Hizmet Merkezi, Kat: -1 ( Arnavutköy Belediyesi Sosyal Yardımlaşma Marketi ) Arnavutköy/İSTANBUL
    c) Teslim tarihi : Sipariş edilen tüm ürünler en geç 15 gün içerisinde idarenin uygun göreceği gün ve saatlerde Asyam Market deposuna teslim edilecektir. Bu bağlamda firma idareden mal teslim gün ve saatine ilişkin uygunluğu almadan mal teslimi yapamayacaktır. Teslimatlar yıl sonuna kadar, cins ve sayı açısından İdarenin taleplerine uyumlu olarak yapılacaktır.


    3- İhalenin

    a) Yapılacağı yer : Taşoluk Mah. Kazım Karabekir Cad. No:88 34275 Arnavutköy İSTANBUL (Ana Hizmet Binası, Kat 2, İhale Salonu)
    b) Tarihi ve saati : 17.11.2021 - 10:30


    4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
    4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
    4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
    4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
    4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
    4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
    4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
    4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
    4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

    4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
    4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler
    Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
    Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
    4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
    a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
    b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar.
    Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
    a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
    b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması,
    c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlanması zorunludur.
    Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
    4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
    a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
    b) Mal satışları ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
    Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
    Bu belgelerdeki tutarların, toplam ciro için, isteklinin teklif edeceği bedelin % 25 inden, mal satışları ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin % 15 inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
    Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayan istekliler, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
    4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
    4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
    Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
    4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

    Numune Teslim Listesindeki numunelerin Teslim Adresi, Mehmet Akif Ersoy Mahallesi, Atatürk Caddesi, No:79 Arnavutköy Belediyesi Sosyal Hizmet Merkezi, Kat: -1 ASYAM MARKET ( Arnavutköy Belediyesi Sosyal Yardımlaşma Marketi ) Arnavutköy/İSTANBUL dur.

    Teknik şartnamede numunesi istenilen tüm ürünler ihale gün ve saatinden en az 2 saat önce İdare Uzmanına sunulmak üzere özel ve orijinal ambalajlarında hazır bulundurulmak zorundadır. Numune getirmeyen istekliler ihaleye katılım sağlayamayacaktır. Ek' te sunulan "Teklif Edilen Numune Ürün Listesi" ihaleden önce doldurulup teklif zarfında sunulmak zorundadır.

    4.3.3. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:

    SOĞUTUCULU ARAÇ: Yüklenicinin Süt ve Süt Ürünlerinin Soğuk Olarak Bozulmadan Sevk Edilebilmesi İçin 1 Adet Soğutucu Özellikli (Frigoforik), 2015 Modelden daha eski olmayacak bir aracın Tedarik edilmesi zorunludur. Yer teslimi aşamasında bu araca ilişkin bilgiler Yer Teslim Belgesinin ekine konacaktır. DEPO: Yüklenicinin işyeri teslimi yapıldıktan sonra 10 (on) gün içinde İstanbul Avrupa Yakası sınırlarında kendisine ait veya kiralık bir depo tedarik etmek ve mülkiyet veya kiralamasına ilişkin belgelerini bu 10 gün içinde İdaremize sunmak zorundadır. Deponun 150 metrekareden az olmaması zorunludur.

    4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
    4.4.1.

    Hertürlü Gıda Malzemesi Temin İşi ve/veya Temizlik Malzemesi Ürünleri ve/veya Paketli/Kolili Gıda ve Temizlik Tedarik İşleri yapmış olmak.


    5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

    6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

    7. İhale dokümanının görülmesi:
    7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
    7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

    8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Taşoluk Mah. Kazım Karabekir Cad. No:88 34275 Arnavutköy İSTANBUL (Ana Hizmet Binası, Kat 2, İhale Bürosu) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

    9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
    Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

    10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

    11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (Otuz) takvim günüdür.

    12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

    13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

    14.Diğer hususlar:

    İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Merhaba.
Ben Dijital Asistanınız Arbey Size Nasıl Yardımcı Olabilirim ?