

Arnavutköy Belediyesi’nin yeni nesil hizmet anlayışı çerçevesinde faaliyete geçirdiği Kentli Servisi Birimi’nde, 50 bin başvuru çözüme kavuşturulurken, Çağrı Merkezi Birimi’nde ise 148 bin çağrıya karşılık verildi.
Arnavutköy Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’ne bağlı Kentli Servisi ve Çağrı Merkezi vatandaşların taleplerini dinleyerek, sorunlar karşısında çözümler üretti.
Belediyenin Gülen Yüzleri
Hizmetin tek noktada toplanarak vatandaşın karşılandığı serviste, vatandaşalar yapılacak işlemler doğrultusunda gerekli müdürlüklere yönlendiriliyor. Kentli Servisinde yapılacak işlemlerde ise belediyenin vatandaş ile sıcak ve profesyonel bir ilişki kurmasını sağlıyor, aynı zamanda yepyeni bir vizyon kazandırılıyor. Konum itibarıyla vatandaş ile belediye arasına yerleşen Kentli Servisi’nde; Mükellef Sicil Açma, Bilgilendirme ve Güncelleme, Numarataj Sorgulama, Vatandaş Dilekçelerinin İşleme Alınması, İmar Durumu Bilgilendirme, Resmi Adres Yazısı Verme, Organizasyon Kayıtları, Danışma, Kanal Ruhsat Yeni Başvuru, Tadilat ve güncelleme gibi birçok işlem yapılıyor.
Alo, Çağrı Merkezi
Vatandaşlardan gelen aramalara cevap veren Çağrı Merkezi çalışanları, ilçe genelinden gelen tüm başvuru talep ve şikayetleri tek bir veri tabanına işleyerek en kısa süre içerisinde çözüme kavuşturuyor ve vatandaşlara geri dönüş sağlıyor.
2021 yılında 148 bin çağrıya karşılık veren Çağrı Merkezi, vatandaşlardan gelen talep ve isteklerin çözüme kavuşturulması için çalıştı.
Emlak vergisi, çevre temizlik vergisi ve İlan reklam ödemelerini için Çağrı Merkezini arayan vatandaşlar, e-belediye üzerinden veya anlaşmalı bankalar üzerinden ödeme yapabilecekleri konusunda bilgilendiriliyor.
Çağrı Merkezi Hizmetleri
• Bilgilendirme ve Yönlendirme İşlemleri
• Şikayet – Talep İşlemleri
• Emlak Vergisi, Çevre Temizlik Vergisi ve İlan Reklam İşlemleri
• Beyan Sorgulama
• Rayiç Bedel Sorgulama
• Sicil Güncelleme
• Numarataj İşlemleri
• Genel İmar Durum Bilgisi
• 18. Madde Uygulaması (İfraz)
• Canlı Destek Hizmeti
• Toplu Sms Gönderimi
• Toplu Aramalar
• Anket Çalışmaları
Mustafa Candaroğlu, 5 Aralık 1984 tarihinde İstanbul Arnavutköy'de doğdu. İlköğrenimini 1996 yılında Boğazköy İlkokulu'nda tamamladıktan sonra, 1999'da Asfa Ortaokulu'ndan ve 2002'de Sultan Fatih Anadolu Lisesi'nden mezun oldu. Lisans eğitimini 2008 yılında Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi'nde İç Mimarlık alanında tamamladı.
Askerlik hizmetini Kayseri Bölge Jandarma Komutanlığı'nda tamamladıktan sonra, Yüksek Lisans eğitimini İbni Haldun Üniversitesi Eğitim Kurumları İşletmeciliği dalında tamamladı.
Sosyal sorumluluk projelerinde etkin bir rol üstlenen Candaroğlu, çeşitli sivil toplum kuruluşlarında gönüllü olarak görev aldı. Arnavutköy Kastamonulular Dernek Başkan Yardımcılığı, Arnavutköy Spor Kulübü ve Arnavutköy Beşiktaşlılar Derneği Yönetim Kurullarında yer aldı.
Siyasete olan ilgisi genç yaşlarında başlayan Candaroğlu, 2004 yılında Kıbrıs ÜNİAK Yönetim Kurulu'nda görev aldı. 2008 yılında Arnavutköy Belde Gençlik Kollarında siyasete aktif olarak giriş yaptı.
Arnavutköy'ün ilçe statüsü kazanmasıyla birlikte, İlçe Kongrelerinde sırasıyla Ana Kademe İlçe Yedek Yönetim Kurulu Üyeliği (2009), Ana Kademe İlçe Yönetim Kurulu Üyeliği (2011), AR-GE ve Yerel Yönetimlerden sorumlu İlçe Başkan Yardımcılığı (2013) gibi görevlerde bulundu. 2018 ve 2020 yıllarında yapılan kongrelerde İlçe Başkanı seçilen Candaroğlu, 31 Mart 2024 Mahalli İdareler Genel Seçimleri için AK Parti’den Arnavutköy Belediye Başkan Adayı olarak gösterildi.
Arnavutköy'de doğup büyüyen Mustafa Candaroğlu iş hayatında uzun süre aile şirketinde İç Mimar olarak görev aldıktan sonra, 2019 yılında kurucusu olduğu bir eğitim kurumunun Yönetim Kurulu Başkanlığını yaptı. Evli ve 3 çocuk babası olan Candaroğlu, iyi derecede İngilizce bilmektedir.