Arnavutköy Belediyesi
 Çağrılar Cevapsız, Sorunlar Çözümsüz Kalmıyor

Çağrılar Cevapsız, Sorunlar Çözümsüz Kalmıyor

02 Eylül 2019 Pazartesi

Arnavutköy Belediyesi, “Çağrı Merkezi” ile vatandaşlara belediyeye gelmeden telefon ile hizmet veriyor. 

Arnavutköy Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Çağrı Merkezi, vatandaşlardan gelen şikayet ve taleplere kaydederek, anında çözüm üretiyor.

Vatandaşlardan gelen aramalara cevap veren Çağrı Merkezi çalışanları, ilçe genelinden gelen tüm başvuru talep ve şikayetleri tek bir veri tabanına işleyerek en kısa süre içerisinde çözüme kavuşturuyor ve vatandaşlara geri dönüş sağlıyor.

Emlak vergisi, çevre temizlik vergisi ve İlan reklam ödemelerini için Çağrı Merkezini arayan vatandaşlar, e-belediye üzerinden veya anlaşmalı bankalar üzerinden ödeme yapabilecekleri konusunda bilgilendiriliyor.

Çağrı Merkezi tarafından Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), İçişleri Bakanlığı ve İstanbul Valiliği gibi kurumlardan gelen başvurular çözüme kavuşturuluyor. Aynı zamanda vatandaşlara ve başvuruyu gönderen kuruma geri dönüş sağlanarak, bilgi paylaşımı yapılıyor.

Arnavutköy Belediyesi Çağrı Merkezi’ne hafta içi 08:30 – 20:00 saatleri arasında 444 4 597 numaralı telefonu arayarak veya arnavutkoy@arnavutkoy.bel.tr mail adresinden, 4597 kısa mesaj sisteminden, canlı destek portalından,  e-belediye sistemi, WhatsApp ihbar hattı ve sosyal medya hesaplarından ulaşabilirsiniz.

Çağrı Merkezinden Alınabilecek Hizmetler;

Bilgilendirme ve Yönlendirme İşlemleri

Şikayet – Talep İşlemleri

Emlak Vergisi, Çevre Temizlik Vergisi ve İlan Reklam İşlemleri

Beyan Sorgulama

Rayiç Bedel Sorgulama

Sicil Güncelleme

Numarataj İşlemleri

Genel İmar Durum Bilgisi

18. Madde Uygulaması (İfraz)

Toplu Sms Gönderimi

Toplu Aramalar

Anket Çalışmaları

Genel HABERLERİ
Merhaba.
Ben Dijital Asistanınız Arbey Size Nasıl Yardımcı Olabilirim ?