

Arnavutköy Belediyesi, vatandaşların belediye işlemlerine daha hızlı ve kolay bir şekilde erişim sağlaması amacıyla geliştirdiği “E-Belediye” hizmetini hayata geçirdi. Belediye ana binasında düzenlenen tanıtım toplantısına, Belediye Başkanı Mustafa Candaroğlu, Erzurum Milletvekili Fatma Öncü, sivil toplum kuruluşları temsilcileri, müteahhitler ve mimarlar katıldı.
Program, E-Belediye sisteminin tanıtım filmi ile başladı. Filmde, vatandaşların belediye işlemlerini dijital platformlar üzerinden hızlı ve kolay bir şekilde yapabilmelerine olanak tanıyan yeni hizmetler tanıtıldı. İnşaat ruhsatı, imar işlemleri, vergi ödemelerinden birçok hizmet, E-Belediye sistemi ile dijital ortama taşındı.
Vatandaşlar, belediyeye gitmeden, iş gücü ve zaman kaybı yaşamadan tüm başvurularını E-Belediye sistemi üzerinden yapabilecekler. Bu sayede hem işlemler hızlanacak hem de vatandaşlar için büyük kolaylık sağlanmış olacak. Artık tüm bu süreçler dijital ortamda takip edilebilecek ve sonuçlandırılabilecek.
Başkan Candaroğlu: “Arnavutköy’ü Daha Yaşanabilir Bir İlçe Haline Getirmek İçin Çalışıyoruz”
Tanıtım toplantısında konuşan Başkan Mustafa Candaroğlu, dijitalleşmenin belediye hizmetlerinde devrim niteliğinde bir adım olduğunu vurguladı. Candaroğlu, “Arnavutköy Belediyesi olarak sunduğumuz dijital hizmetlerle vatandaşlarımızın hayatını kolaylaştırmayı amaçlıyoruz. Artık imar başvurularından inşaat ruhsatına kadar birçok işlemi dijital ortamda yaparak hem zamandan tasarruf edeceğiz hem de süreçleri daha şeffaf hale getireceğiz,” dedi.
Candaroğlu ayrıca, “Bizim asıl gayemiz, Arnavutköy’ü doğası, yeşili, denizi ve mimarisiyle öne çıkan bir ilçe haline getirmek. Kentsel dönüşüm çalışmalarına da yakında başlayarak, modern ve yaşanabilir bir Arnavutköy inşa edeceğiz. Bu süreçte halkımızın desteğiyle, ilçemizi gelecek nesillerin daha mutlu yaşayacağı bir yer haline getirmek için var gücümüzle çalışacağız,” ifadelerini kullandı.
E-İmar Uygulaması 1 Şubat’ta Başlıyor
E-Belediye sistemi kapsamında sunulan hizmetlerden biri olan E-İmar uygulaması da 1 Şubat itibarıyla devreye girecek. Bu uygulama sayesinde vatandaşlar, imar durumu sorgulama, imar başvurusu yapma ve ruhsat işlemlerini tamamen dijital ortamda gerçekleştirebilecek.
Mustafa Candaroğlu, 5 Aralık 1984 tarihinde İstanbul Arnavutköy'de doğdu. İlköğrenimini 1996 yılında Boğazköy İlkokulu'nda tamamladıktan sonra, 1999'da Asfa Ortaokulu'ndan ve 2002'de Sultan Fatih Anadolu Lisesi'nden mezun oldu. Lisans eğitimini 2008 yılında Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi'nde İç Mimarlık alanında tamamladı.
Askerlik hizmetini Kayseri Bölge Jandarma Komutanlığı'nda tamamladıktan sonra, Yüksek Lisans eğitimini İbni Haldun Üniversitesi Eğitim Kurumları İşletmeciliği dalında tamamladı.
Sosyal sorumluluk projelerinde etkin bir rol üstlenen Candaroğlu, çeşitli sivil toplum kuruluşlarında gönüllü olarak görev aldı. Arnavutköy Kastamonulular Dernek Başkan Yardımcılığı, Arnavutköy Spor Kulübü ve Arnavutköy Beşiktaşlılar Derneği Yönetim Kurullarında yer aldı.
Siyasete olan ilgisi genç yaşlarında başlayan Candaroğlu, 2004 yılında Kıbrıs ÜNİAK Yönetim Kurulu'nda görev aldı. 2008 yılında Arnavutköy Belde Gençlik Kollarında siyasete aktif olarak giriş yaptı.
Arnavutköy'ün ilçe statüsü kazanmasıyla birlikte, İlçe Kongrelerinde sırasıyla Ana Kademe İlçe Yedek Yönetim Kurulu Üyeliği (2009), Ana Kademe İlçe Yönetim Kurulu Üyeliği (2011), AR-GE ve Yerel Yönetimlerden sorumlu İlçe Başkan Yardımcılığı (2013) gibi görevlerde bulundu. 2018 ve 2020 yıllarında yapılan kongrelerde İlçe Başkanı seçilen Candaroğlu, 31 Mart 2024 Mahalli İdareler Genel Seçimleri için AK Parti’den Arnavutköy Belediye Başkan Adayı olarak gösterildi.
Arnavutköy'de doğup büyüyen Mustafa Candaroğlu iş hayatında uzun süre aile şirketinde İç Mimar olarak görev aldıktan sonra, 2019 yılında kurucusu olduğu bir eğitim kurumunun Yönetim Kurulu Başkanlığını yaptı. Evli ve 3 çocuk babası olan Candaroğlu, iyi derecede İngilizce bilmektedir.