Arnavutköy Belediyesi

Üniversite Öğrencilerimize Eğitim Destek Kayıtlarımız Başlamıştır.

18 Temmuz 2024 Perşembe

Ekonomik zorluklara rağmen çocuklarının eğitim hayatını sürdürebilmesi için gayret gösteren ailelerimize bu mücadelelerinde destek oluyoruz. Bu bağlamda her yıl düzenli olarak üniversite öğrencilerimizin ailelerine sağladığımız eğitim yardımlarına bu senede devam ediyoruz.

Başvuruya İlişkin Genel Bilgiler

Bu kapsamda yapılan yardımlar; ailelerin eğitim harcamalarına katkı sağlamak amacıyla yapılan bir destek yardımıdır. Bundan dolayı öğrencinin kendi adına bireysel başvurusu değil, bizzat ebeveyninin müracaatı alınacaktır.

* Öğrenci velisi olarak Anne yada Baba başvurusu kabul edilmektedir. Anne ve Baba hayatta olmaması durumunda öğrenciye zorunlu bakmakla yükümlü vasisi yada yakını Müdürlüğümüze bireysel olarak müracaat etmesi gerekir. Ancak müracaatçı bu durumda resmi makamlardan alınan onaylı destekleyici belgesini başvuru esnasında sunmak zorundadır. Aksi takdirde sadece beyan üzerine yapılan başvuru kabul edilmemektedir.
* Öğrenci velisi müracaat tarihi itibariyle en az 3 ay önce Arnavutköy ilçesinde ikamet kaydının bulunması gerekmektedir.
* Öğrenci il dışında da okuyabileceğinden öğrenci ikametinin ilçede olma zorunluluğu bulunmamaktadır.
* Devlet üniversitelerinde Ön Lisans ve Lisans düzeyinde Örgün (yüz yüze eğitim sistemi) eğitim gören öğrencilerin velileri başvuru yapabilir.
* Açık yada uzaktan eğitim görenler başvuru yapamaz.
* Özel yada vakıf okullarında sadece % 100 burslu okuyan ve bu durumunu belgeleyen öğrencilerin velileri başvuru yapabilecektir. 
* Müracaatlar https://basvuru.arnavutkoy.bel.tr adresi üzerinden on-line olarak sistemde yer alan başvuru formu doldurularak, istenilen tüm bilgi ve belgeler dijital ortamdan alınacaktır.
* Başvuru esnasında sunulan bilgi ve belgelerin doğruluğundan öğrenci velisinin bizzat sorumlu olduğu unutulmamalıdır.
* Başvuruda istenilen hesap bilgisinin (IBAN No) müracaat eden öğrenci velisine ait bir hesap numarası olması zorunludur. Aksi durumda öğrenciye veya diğer aile bireylerine ait başka bir hesaba yardım ödemesi yapılmayacaktır. Başvurunun bu durumda geçersiz sayılacağı unutulmamalıdır.

Başvuru Koşulları Nelerdir?

* T.C. Vatandaşı olan,
* Arnavutköy ilçe sınırlarında ikamet eden,
* Arnavutköy Belediyesi Sosyal Yardım Yönetmeliği esasları doğrultusunda ihtiyaç sahibi olduğu tespit edilen,
* Devlet Üniversitelerinde ön lisans ve lisans düzeyinde örgün (yüz yüze eğitim sistemi) eğitim gören öğrencilerin velileri başvuru yapabildiği gibi, Vakıf / Özel Üniversitelerde %100 burslu olarak öğrenim gören öğrencilerimizin, bakmakla yükümlü olan velileri de başvuru yapabilecektir.

Başvurular Nereye Yapılır?

* Vatandaşlarımızı yoğun başvuru sürecinde mağdur etmemek adına https://basvuru.arnavutkoy.bel.tr adresi üzerinden online sistemden başvurular alınmaktadır. On-line sistemde yer alan müracaat formu doldurulup, istenilen bilgi ve belgeler sisteme yüklenerek başvuru işlemi tamamlanmış olacaktır.

Başvuruda istenen Belgeler Nelerdir?

* Öğrenci Velisine ait E-Devlet üzerinden alınmış Barkodlu Nüfus Kayıt Örneği,
* Okuldan onaylı yada E-Devlet üzerinden alınmış Barkodlu Öğrenim Durumunu Gösterir Belge,
* Hastalık, Engellilik yada varsa diğer özel durumlarını gösterir her türlü destekleyici belge,

Not: 
* Başvuru sahibi olan Öğrenci Velisine ait Banka İBAN numarası sisteme işlenecektir. Bu bilgi olmadan sistem başvuruyu tamamlamayacaktır. 
* Başvuru Sisteminde Excel formatında sunulan belge doğru ve eksiksiz doldurularak tekrar Excel formatında sisteme yüklenmelidir.
* Yüklenen belgeler sadece Pdf, Jpeg veya jpg uzantılı olacak şekilde kabul edilecektir.

 

Başvuru İçin Tıklayınız.

Merhaba.
Ben Dijital Asistanınız Arbey Size Nasıl Yardımcı Olabilirim ?