www.arnavutkoy.bel.tr internet sayfamız üzerinden ilçemize ait bilgilere ulaşabilir, belediye hizmetlerine yönelik etkileşimli işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Akıllı telefonuz ile e-devlet ve mobil uygulamalarımız üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
Bu sayede zaman kazanırken teması ve riskleri de azaltabilirsiniz.
İnternet Sayfası ve Mobil Cihazlardan Sunulan Hizmetlerimiz;
Vergi Ödeme: Tüm vergi borçlarınızı sorgulayabilir, ödemelerinizi yapabilirsiniz. Online sistemler üzerinden ödeme yapmak için tıklayınız.
E-Beyanname İşlemleri: Emlak (Arsa, Bina ve Arazi) Beyannamelerinin verilmesi, İlan Reklam ve Çevre Temizlik Vergi Beyannameleri internet üzerinden e-belediye ekranlarımızdan başvuru formu doldurularak verilebilir. 0538 635 82 54 Whatsapp hattımızdan anlık destek alınabilir. E-beyanname işlemleriniz için tıklayınız.
Emlak Vergisi Muafiyet İşlemleri: Vergi muafiyeti hakkında detaylı bilgi almak için 444 4 597 ya da 0538 635 82 54 Whatsapp hattımızdan bilgi alabilirsiniz. Gerekli bilgi ve belgelere ulaşmak için tıklayınız.
Vergi Ziyai Cezaları Uzlaşma İşlemleri: Uzlaşma işlemleri hakkında detaylı bilgi ve belge için tıklayınız.
Araç ve Tapu Şerhi Haczinin Kaldırılması: Takipte olan gecikmiş borçlarınızı ödediyseniz Araç ve Gayrimenkullerinizdeki şerh ya da hacizlerin kaldırılması için telefon yoluyla bilgi vermeniz yeterlidir. tıklayınız.
Kent Rehberi Uygulaması: İmar Durumu, Nöbetçi Eczaneler, Önemli Yerler vb. Coğrafi Bilgi Hizmetlerimiz için tıklayınız.
Şikayet Öneri ve Talep: Her türlü şikayet, öneri ve talepler internet ve mobil ortamlardan gerçekleştirilebilir. Çek gönder uygulaması ile mobilden anlık bildirim yapılabilir. Daha önce yapılan başvuruları takip edebilirsiniz. Her türlü Talep, Başvuru, Şikâyet ve Öneriler için tıklayınız.
E-Plan: Askıdaki İmar Planlarına güncel olarak erişebilirsiniz. Plan askılarına ulaşmak için tıklayınız.
Evrak Takibi: Tüm evrakların doğrulanması ve de sorgulanması yapılabilir. Verilen dilekçilerin durumu kontrol edilebilir. Evrak doğrulama ve takibi için tıklayınız.
E-Ekspertiz: Bu hizmet ile kuruma gelmeye gerek kalmadan internet ortamından arşiv belge sorgulama işlemleri yapabilmek mümkün hale gelmiştir. Yetkili eksperler Arnavutköy Belediyesi e-Belediye ekranından kayıt olarak sisteme giriş yaptığında incelemek istediği arşiv belgesine gerekli işlemleri yaparak erişim sağlayabilecektir. Ekspertiz işlemleri için tıklayınız.
Afet Bilgi Sistemi: Tüm afetlere yönelik bilgilendirme ve toplanma alanları gibi belediye hizmetlerine ulaşılabilir. Afet Bilgi Sistemi için tıklayınız.
İstihdam Merkezi: İş Arayanlar ve Personel arayanlar için verilen hizmetler istihdam merkezinden sunulmaktadır. İş arama ve başvuru için tıklayınız.
Çağrı Merkezi ve whatsapp ile uzaktan yapılan diğer işlemler;
- Sicil kaydı oluşturma.
- Uzaktan başvurular için dilekçe alma.
- Katı atık sözleşmesi işlemleri.
- Hafriyat belgesi işlemleri.
- Uzaktan teyit alınarak emlak beyan örneği ve rayiç değer belgesi işlemleri.
- Hizmetlere ait tüm bilgilendirmeler.
0530 919 50 00 Whatsapp Hattımız
444 4 597 Çağrı Merkezimiz
ile tüm işlemleriniz için irtibat kurabilirsiniz.
Mustafa Candaroğlu, 5 Aralık 1984 tarihinde İstanbul Arnavutköy'de doğdu. İlköğrenimini 1996 yılında Boğazköy İlkokulu'nda tamamladıktan sonra, 1999'da Asfa Ortaokulu'ndan ve 2002'de Sultan Fatih Anadolu Lisesi'nden mezun oldu. Lisans eğitimini 2008 yılında Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi'nde İç Mimarlık alanında tamamladı.
Askerlik hizmetini Kayseri Bölge Jandarma Komutanlığı'nda tamamladıktan sonra, Yüksek Lisans eğitimini İbni Haldun Üniversitesi Eğitim Kurumları İşletmeciliği dalında tamamladı.
Sosyal sorumluluk projelerinde etkin bir rol üstlenen Candaroğlu, çeşitli sivil toplum kuruluşlarında gönüllü olarak görev aldı. Arnavutköy Kastamonulular Dernek Başkan Yardımcılığı, Arnavutköy Spor Kulübü ve Arnavutköy Beşiktaşlılar Derneği Yönetim Kurullarında yer aldı.
Siyasete olan ilgisi genç yaşlarında başlayan Candaroğlu, 2004 yılında Kıbrıs ÜNİAK Yönetim Kurulu'nda görev aldı. 2008 yılında Arnavutköy Belde Gençlik Kollarında siyasete aktif olarak giriş yaptı.
Arnavutköy'ün ilçe statüsü kazanmasıyla birlikte, İlçe Kongrelerinde sırasıyla Ana Kademe İlçe Yedek Yönetim Kurulu Üyeliği (2009), Ana Kademe İlçe Yönetim Kurulu Üyeliği (2011), AR-GE ve Yerel Yönetimlerden sorumlu İlçe Başkan Yardımcılığı (2013) gibi görevlerde bulundu. 2018 ve 2020 yıllarında yapılan kongrelerde İlçe Başkanı seçilen Candaroğlu, 31 Mart 2024 Mahalli İdareler Genel Seçimleri için AK Parti’den Arnavutköy Belediye Başkan Adayı olarak gösterildi.
Arnavutköy'de doğup büyüyen Mustafa Candaroğlu iş hayatında uzun süre aile şirketinde İç Mimar olarak görev aldıktan sonra, 2019 yılında kurucusu olduğu bir eğitim kurumunun Yönetim Kurulu Başkanlığını yaptı. Evli ve 3 çocuk babası olan Candaroğlu, iyi derecede İngilizce bilmektedir.