Arnavutköylü vatandaşlarımızın zaman kaybını önleyerek yerel yönetimle kaynaşmasını, daha kolay ve daha iyi hizmet almasını sağlamak amacıyla 2010 yılında Çağrı Merkezimiz kurulmuştur. 2010 yılından bu yana Çağrı Merkezimiz etkin bir şekilde çalışmakta, vatandaş ile belediye arasında köprü vazifesi görmektedir. Halkın talep, şikayet ve görüşlerini değerlendirip ilgili birimlere aktarmaktadır. İş takibi yaparak birimlerden gelen cevapları vatandaşlara en hızlı şekilde iletmektedir. Ayrıca belediyemiz tarafından verilen hizmetler ve online işlemler tanıtılarak yerel hizmetlerin halka daha yakın olmasında büyük katkı sağlamaktadır.
- E-Belediye Sayfamızdan Talep/Öneri/Başvuru işlemlerinizi 7/24 gerçekleştirebilirsiniz. E-belediye Sayfamız için Tıklayınız.
- 7/24 Bilgi Edinme Başvurusu yapabilirsiniz. Bilgi Edinme için Tıklayınız.
- 7/24 Başvuru ve Belge Takibi Yapabilirsiniz. Takip İşlemleri için Tıklayınız.
Bize Ulaşabileceğiniz Kanallarımız;
• Telefon ( 444 4 597 )
• Whatsapp ( 0530 919 50 00 )
• Kurumsal Mail ( arnavutkoy@arnavutkoy.bel.tr )
• Sosyal Medya ( facebook, instagram, twitter, youtube )
• Kep Adresimiz ( arnavutkoy@hs01.kep.tr )
• Faks Numaramız ( 0212 682 04 08 )
Vatandaşlarımızın Çağrı Merkezimizi arayarak alacakları diğer hizmetlerimiz;
• Canlı Destek Hizmeti
• Whatsapp Hizmeti
• Sosyal Medya Şikayet – Talep Hizmeti
• Toplu Sms ile Bilgilendirme Hizmeti
• Toplu Anket Hizmeti
• Emlak Vergisi, Çevre Temizlik Vergisi ve İlan Reklam Vergisi işlemleri
• Beyan Sorgulama
• Rayiç Bedel Sorgulama
• Sicil Güncelleme