Belediyemiz İle İletişimde Yeni Süreç

      Çağrı Merkezinden, İnternet ortamından yada bizzat yapılan, her türlü başvuru, şikayet, talep ve teşekkürler kayıt altına alınmaktadır. Kayıt altına alınan talepler kurum içerisinde ilgili birimlere iletilerek uygun çözümler üretilmektedir.

     Üretilen çözümler vatandaşlarımıza bizzat iletilmekte ve izah edilmektedir. Her türlü talep, belirlenen iş akışları ve süreler gözetilerek karşılanmakta ve cevaplanmaktadır. Böylelikle hiçbir telep gözardı edilmemekte ve mutlak cevaplanmaktadır. Bu süreçte vatandaşlarımız ilgili taleplerini veya evraklarını internet sayfamızdan takip  edebilmektedir.

      Başkanımızla iletişimde de aynı süreç izlenmektedir. Başkanımıza webden yada herhangi bir şekilde gelen talepler kayıt altına alınmaktadır. Gelen talepler başkanımıza bizzat iletilmekte ve başkanımızın kendisi tarafından bizzat takip edilmektedir.

      Böylelikle belediyemiz birimlerinin performansını kayıt altına almakta ve takip etmektedir. Vatandaş odaklı hizmetlere devam edilmektedir..

      belediyemiz başvuru takip sistemi için tıklayınız

Güncelleme Tarihi : 21.03.2016

Duyurular