ALO, Arnavutköy Belediyesi Çağrı Merkezi

Arnavutköy Belediyesi, “Çağrı Merkezi” ile vatandaşlara belediyeye gelmeden telefon ile hizmet veriyor.

Arnavutköy Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Çağrı Merkezi, vatandaşlardan gelen şikayet ve taleplere kaydederek, anında çözüm üretiyor.

Vatandaşlardan gelen aramalara cevap veren Çağrı Merkezi çalışanları, ilçe genelinden gelen tüm başvuru talep ve şikayetleri tek bir veri tabanına işleyerek en kısa süre içerisinde çözüme kavuşturuyor ve vatandaşlara geri dönüş sağlıyor.

Emlak vergisi, çevre temizlik vergisi ve İlan reklam ödemelerini için Çağrı Merkezini arayan vatandaşlar, e-belediye üzerinden veya anlaşmalı bankalar üzerinden ödeme yapabilecekleri konusunda bilgilendiriliyor.

Çağrı Merkezi tarafından BİMER,  CİMER, İBB, İçişleri Bakanlığı gibi kurumlardan gelen başvurular çözüme kavuşturulur. Aynı zamanda vatandaşlara ve başvuruyu gönderen kuruma geri dönüş sağlanarak, bilgi paylaşımı yapılır.

Arnavutköy Belediyesi Çağrı Merkezi’ne hafta içi 08:30 – 20:00, hafta sonu 08:30 – 17:00 saatleri arasında 444 4 597 numaralı telefonu arayarak veya 7 gün 24 saat arnavutkoy@arnavutkoy.bel.tr mail adresinden, 4597 kısa mesaj sistemimizden, canlı destek potalından,  e-belediye sistemi ve sosyal medya hesaplarında ulaşabilirsiniz.

 

ÇAĞRI MERKEZİNDEN ALABİLİNECEK HİZMETLER

  • Bilgilendirme ve Yönlendirme İşlemleri
  • Şikayet – Talep İşlemleri
  • Emlak Vergisi, Çevre Temizlik Vergisi ve İlan Reklam İşlemleri
  • Beyan Sorgulama
  • Rayiç Bedel Sorgulama
  • Sicil Güncelleme
  • Numarataj İşlemleri
  • Genel İmar Durum Bilgisi
  • 18. Madde Uygulaması (İfraz)
  • Canlı Destek Hizmeti
  • Toplu Sms Gönderimi
  • Toplu Aramalar
  • Anket Çalışmaları

Güncelleme Tarihi : 23.01.2018

Duyurular